Florida

vrijdag 14 augustus 2015

't Is net vakantie!

Wat valt er over vandaag te zeggen? We hebben eigenlijk heel weinig gedaan. Vanmorgen al bijtijds naar het strand gegaan om de ergste hitte voor te zijn. Nadat we een half uurtje op het strand zijn komt de bewolking al tevoorschijn. Eigenlijk helemaal niet verkeerd voor de jongens, ze zijn wel heel goed ingesmeerd maar het zonnetje pikt toch altijd wel aardig en dan is het best warm op het strand. Zeker omdat Luuck weigert de zee in te gaan, die is slim genoeg om te snappen dat het zeewater 'bijt' op z'n eczeemplekken. Wij willen juist graag dat ie de zee ingaat omdat z'n huid er rustiger van wordt. Maar die bewolking is dus best fijn want zo houden we het makkelijk een paar uurtjes vol op het strand. De jongens zijn druk in de weer met graven en zandkastelen bouwen.

Rond 12.30 uur gaan we even naar het zwembad. Luuck wil lekker wat melk en een stukje ontbijtkoek dus ik loop even naar de kamer (wat mis ik onze villa op zo'n moment). Op verzoek van Tijmen lunchen wij met sushi en samen met Marco gaat Tijmen dat halen bij Kiku hier verderop in de straat. We eten het lekker bij het zwembad op. Wat een heerlijke sushi weer, ook Tijmen zit heerlijk te genieten van de Rainbowroll, de Dragonroll en de Mexico roll.

Daarna wordt er nog even gezwommen en wil Luuck even naar de kamer om te chillen. Marco blijft met Tijmen nog een klein uurtje bij het zwembad.

Na lekker gedoucht te hebben lopen we na een tussenstop naar ons restaurantje van vanavond, Palm Pavilion. We hebben heerlijk op de patio buiten, maar lekker in de schaduw gegeten. Garnalen, grouper (vis), hamburger, en vergeet Luuck z'n friet niet, werden vandaag gekozen. Prima gegeten weer. We kunnen ons eigenlijk niet herinneren wanneer we niet goed gegeten hebben in Florida in al die jaren.

Nog even naar de Dairy Queen om de hoek voor het toetje. Wij delen samen een mini rolo blizzard, Tijmen slaat over en Luuck lepelt rustig nog een small cone vanilla ijs weg. Aan de overkant van de straat staat een brandweerwagen en dat heeft altijd z'n aantrekkingskracht op de jongens.

Na alle drukte van de afgelopen dagen zijn de jongens eigenlijk wel afgedraaid en we kiezen ervoor ze vanavond vroeg op bed te leggen. Om 19.25 uur liggen ze in bed en om 19.45 uur slapen ze. Tijmen was alweer verdrietig met het oog op ons vertrek vanuit Clearwater morgen. Gelukkig hebben we nog 6 dagen, daarna zullen ook de slikmomentjes bij ons komen...

Morgen verlaten we Clearwater Beach na drie nachten. Het was een nieuwe bestemming en we hebben het enorm naar ons zin gehad maar de drie nachten zijn prima. Langer hoeft voor ons niet.
Het hotel (Hilton) was perfect gelegen. Je loopt zo het strand op en kamers zijn keurig verzorgd. Mochten we besluiten om hier nog eens terug te komen dan gaan we weer voor dit hotel via priceline.

Next stop: Bonita Springs!!

Nog 5 nachten heerlijk luxe in het Hyatt Regency Coconut Point. De jongens hebben het al over de glijbaan en het grote hotel. We hebben zin in de laatste 5 dagen.

1. Nog 5 dagen....heerlijk! Goede reis....enne...niet stiekem van de glijbaan he (foei)!